sâmbătă, 30 mai 2009

Esente de viata

"Mi-am asumat responsabilitatea de-a exprima aceste esenţe de viaţă, exact aşa cum le-am simţit, cu întreaga încărcătură de durere, fără a încerca să le cosmetizez. Când vrei să transmiţi un mesaj, ca să fii înţeles nu ai decât o alegere de făcut, să fii gol de sincer şi să-ţi asumi toate riscurile impactului pe care spusele tale le vor avea. Sunt perfect conştientă că nu-mi pot asuma responsabilitatea decât pentru ce transmit, tu fiind dator faţă de tine, să treci prin filtrul personal experienţa de-a parcurge informaţia cărţii. Ai consimţit liber să participi la acest experiment din moment ce cartea a ajuns în mâna ta; înseamnă că eşti pregătit să cunoşti ceva nou despre tine, să te regăseşti în trăirile altora.
Nu am căutat să scot în evidenţă cele mai cutremurătoare experienţe de viaţă pe care le-am întâlnit - o astfel de clasificare neputându-se face din start - pentru că ar fi presupus ca eu să intervin, etichetându-le într-un fel sau altul şi implicit, să le judec. Ce mi-am dorit cel mai mult să nuanţez a fost crâmpeiul de esenţă care diferenţiează o trăire de alta, felul în care trecerea prin experienţa respectivă amprentează sufletul, făcându-l să vibreze în modul personal, unic."

"Mă cutremur când cineva spune cu regret, că suntem mai săraci din momentul în care d-na profesor Perciovici Maria a încetat din viaţă. Parcă s-ar institui un decret funebru, ce apasă greu pe umerii celor prezenţi. Viaţa merge înainte dragii mei, aşa cum întotdeauna a curs. Altcineva îmi va lua locul în tăcere, totul se va petrece firesc; la fel de modest şi natural va lua cele mai bune decizii pentru şcoală şi copiii ce învaţă-n ea. Cadrele didactice şi ceilalţi membri ai personalului vor continua să fie o mare familie."


Eliberarea.

Cat de mare e lumea
Cat de mult o cunosc,
Cate lumi o compun,
Cat imi reprezint
Propriul univers,
Si cat mai am
Pana sa-l exprim
Pe de-a-ntregul.
Am sa pot, Doamne,
Sa-ti spun
Ce mult te iubesc?
Si cate trairi
Vor ramane nerostite...


"Primul lucru care am să-l rog pe bunul Dumnezeu atunci când voi ajunge la picioarele Lui, este să vă ajute să ştergeţi suferinţa din memoria sufletului vostru. Nu-mi sunt de folos lacrimile pentru că mă ard, nici mila născută din tragedia ce am experimentat-o. Toate au rămas în urmă. Acum cred că aceasta a fost o ultimă lecţie, dacă mai era necesară, tocmai pentru a ne putea da seama de frumuseţea caracterului nostru.
În această lecţie a trebuit să ne dovedim iubirea unii pentru ceilalţi. Descătuşaţi de ameninţarea morţii, care pândea din umbră, aşteptând ca sufletele noastre să-şi piardă din demnitate în încercarea disperată de a negocia cu ea… Am sorbit din paharul suferinţei până l-am golit şi voi, dragii mei, aţi fost alături de mine. Durerea are magia ei, care te îmbată, amorţind simţurile, dar inimile noastre au vibrat permanent de iubire şi prietenie sinceră în preţuirea pe care ne-am oferit-o în dar."


ADEVĂRATUL MIRACOL EŞTI TU


Atât m-am priceput, Doamne, să fac această lucrare.
Dincolo de strădania mea, rămâne sublimul contopirii cu Tine, pe care oricâtă Graţie Divină aş exprima nu poate fi consemnat doar in cuvinte. Mai presus de toate conştientizarea permanentei coexistenţe cu TINE m-a facut să înţeleg că nu sunt în competiţie cu nimeni pentru iubirea Ta. Aşa am putut să arunc bagajele emoţionale inutile care mă determinau să cred că sunt nevrednică şi să-mi recunosc nelimitarea valorii de sine ca părticică importantă, suverană din Marele Tot. Mulţumesc cu iubire tuturor celor care au acceptat să mă primească în viaţa lor şi-i asigur de consideraţia mea sinceră.

Creatia

Mi-am amintit de tine,
Si-a inflorit floarea
De nu-ma-uita.
Am privit soarele,
Si in suflet am simtit bucurie.
Am mangaiat un copil,
Undeva un batran,
A rememorat copilaria sa.
Am contemplat
Iubirea.
Acum te privesc in ochi,
Esti creatia mea.

"Vei fi uimit să constaţi că tu singur ai creat tot ce ai în viaţă. Priveşte înapoi şi revezi trăirile din spatele evenimentelor. Vezi gândurile, cuvintele, actele de bravură, făţărnicia faţă de tine şi apoi constată. CREAŢIA ÎNCEPE ÎN INTERIORUL TĂU. Nu există coincidenţe, există creaţie. Tu ai adus cu gândul dorinţa, cuvântul, toate nenorocirile, miracolele sau zilele neutre, egale în care aparent nu se întâmplă nimic. Plec de la premisa că paşii pe care i-am străbătut împreună, până în acest moment au făcut energetic un fel de reorganizare vibraţională, conştientă sau nu, pe structurile tale interioare. Spun asta pentru că în momentul în care înţelegi şi vezi rezultatele muncii tale de creaţie eu sper să fi ajuns în adevărul tău, cel mai profund şi subtil. Renunţă să mai manipulezi energetic situaţii, relaţii, chiar legea Universală. Nu o face nici măcar cu tine. Renunţă la a mai interveni conştient să schimbi destinul cuiva. Alegerile pe care fiecare le face, sunt propriile lor responsabilităţi. Respectă-le întru totul Liberul Arbitru. Roagă-te pentru binele cel mai înalt al fiecăruia.
Poţi simţi intensitatea forţei creaţiei şi curgerea constantă, fiind permanent conştient de existenţa ei; se poate întâmpla doar atunci când eşti din ce în ce mai aproape de tine. Simte pulsul interior, nu numai din punct de vedere anatomic, ci profund vibraţional, pe trăire deplină, fără limite. Ajuns în acest punct al desăvârşirii tale observi cum cuvintele sunt prea mici şi multe dintre ele inutile ca să poţi exprima în totalitate întreaga ta simţire. De fapt cuvântul are un procent mic din ceea ce înseamnă exprimare; în spatele lui există mimica, gesturile, amprenta sufletească a celui care transmite. Tot ce reprezinti Acum poate fi comunicat pe vibraţie si deschidere. ACUM EŞTI TOT CE AI FOST ŞI VEI FI, DIN ACEST POTENŢIAL REUNIT, EXPRIMI. Un potenţial întregit care s-a regăsit pe sine."

"Este timpul să ne asumăm propriile creaţii şi să vedem cât de puternică amprentă energetică poartă-n ea fiinţa noastră de lumină, care este eternă, de la primul sunet al spiritului în materie şi tot ce a acumulat în decursul evoluţiei până în momentul Acum, când energia este descătuşată să conlucreze cu tine.
Aceasta esenţă de viaţă mi-a revelat despre mine faptul că sunt exprimarea permanentă a stării de fericire, în expansiune, cu pasiune deplină. Faptul că tot mai mulţi oameni simt nevoia de-a se deschide cunoaşterii interioare se datorează faptului că, în zilele noastre, energia s-a descătuşat din limitările care-i ţineau în condiţia de victime ale destinului.
Informaţia este deosebit de subtilă şi are-n ea absolut toată cunoaşterea, acumulată de Marele Tot în decursul întregii sale existenţe, desăvârşindu-te, de la cea mai mică particulă, până la nemărginirea fiinţei tale. E motivul pentru care lanţul karmic se rupe de la sine. Această manifestare pricinuieşte multă durere celor care nu vor să înţeleagă transformarea lor şi se împotrivesc, încercând să controleze, stopând mersul firesc al lucrurilor."

"Încredinţează-ţi problemele Cristului Lăuntric; cu maximă încredere începe să comunici cu EL. Rezolvarea tuturor frământărilor se află profund în izvorul tău interior. Acolo este cu certitudine sursa puterii, a iubirii nelimitate, a TOT CE EXISTĂ.Vezi cum comunicarea cu esenţa ce-ţi este cel mai intim şi fidel liant te leagă, punându-te-n rezonanţă cu profuzimea pulsaţiei Universale.
Această simplitate din sămânţa de miez a modului tău unic de manifestare, îţi va trezi pasiunea de a exista.
NU UITA când respiri să fii conştient, simţind cum permiţi lumii tale să se purifice, echilibrânu-se permanent din sine.
Prin acest act suprem, înţelegi că eşti cel ce transformă energiile materiale sau subtile cu care interacţionezi, în funcţie de vibraţia ta, transformându-le-n energie pură.
AMNTEŞTE-ŢI de claritate, adresându-te Sinelui tău pentru orice rezoluţie.Vei vedea simplitatea cu care faci magie, pentru că momentul în care întrebi este urmat de prezenţa răspunsului lui un mod nou de a percepe această confirmare interioară care te face să exclami cu bucurie”ştiu, simt, am încredere că aşa este”.
Manifestă permanent iubirea necondiţionată şi răsfrânge-o asupra ta în primul rând. Apoi din prinosul fiinţei tale, revarsă acest râu nesecat, nelimitat spre TOT CE ESTE.
Conştientizează că atâta timp cât îţi manifeşti iubirea necondiţionat, dispare sentimentul sacrificiului sau al corvoadei de a face ceva pentru altcineva.
Treci peste limitările care contabilizează aportul pe care îl ai pentru alţii sau contribuţia celorlalţi în viaţa ta.
Ridică-te peste această micime a fiinţei tale, eliberând victima şi datoria karmică.
Permite-ţi să te iubeşti cum te iubeşte D-zeu, care atunci când ai încredere în contopirea cu El îţi potriveşte viaţa în mod surprinzător şi misterios. Simţind unirea cu El într-un Mare Tot, înţelegi prin graiul iubirii doleanţele şi necesităţile celorlalţi. Aducându-le daruri de lumină din fiinţa ta, care se potrivesc întocmai nevoilor pe care le au. Acest act nu te oboseşte, sau risipeşte, din contră, contribuie la întregirea ta.
Pentru că dăruind primeşti, desăvârşindu-te în iubire."

13 comentarii:

Unknown spunea...

Elena scumpa,atat de frumos ai scris!Mi te imaginez invaluita intr-o imbratisare de ingeri.E pacat ca multi dintre noi nu reusesc sa inteleaga profunzimea gandurilor si mesajelor tale.Dar exista un timp pentru toate.Sunt sigura ca si timpul tau e aici, acum si intotdeauna. Stii cat mi-esti de draga, asa-i? Te imbratisez.

Elena Bilt spunea...

Multumesc pentru aprecieri si ca ai fost alaturi de mine, parte din succesul acestei carti ti se datoreaza. Sa fi bunecuvantata.

adelus spunea...

draga mea

Moonica spunea...

Multumim!

adelus spunea...

Mi-e dor de tine.
Stii ....citesc, citesc, citesc ceea ce scrii ..... si ma calmez.....parca nu mai conteaza nimic dint tot ceea ce ma framanta!
Esti un OM minunat! Insufletirea care ma cuprinde, datorita a ceea ce-mi inspiri, e dumnezeiasca.
Cand am simtit ca nu mai pot sa car ,,bagajul" Dumnezeu mi-a arat calea si mi-a indrumat pasii catre tine. Ii multumesc Lui Dumnezeu ca mi-a dat posibilitatea sa uit de nimicuri si sa ma simt in anumite momente din viata mea in schilibru! Esti un suflet peste tot si oriunde este nevoie de tine.
Cand simt ca nu mai pot imi e suficient sa inchid ochii si sa-i vad pe ai tai plini de liniste si calm, sa ma gandesc la toate imbratisarile tale, asa, rand pe rand, ca sa ma satur, si sa simt caldura si putere, sa-ti aud vocea si sa ma simt buna si plina de iubire.
Daca as pune in practica macar un sfert din ceea ce mi-ai spus si mi-ai transmis mi-ar fi bine!
Imi doresc sa exprim in cuvinte tot ceea ce simt cand ma gandesc la tine. Daca poate alte cuvinte nu se vor inventa sau eu nu le gasesc sper ca Dumnezeu sa ,,inventeze" multi, cu mult mai multi, OAMENI ca tine!!!
Te imbratisez cu dor.

Elena Bilt spunea...

Multumesc pentru aprecieri,tot ce ai putut vedea in mine eu sunt convinsa ca este si in tine. De sf. Andrei m-am gandit cu multa iubire la cea mai mare realizare a ta de pana acum, Andreea si va doresc sa cresteti in lumina. Cu infinita iubire.

Lalea de hartie spunea...

Doamna Elena Bilt,cand mai veniti la Dojo Musubi din Cluj-Napoca?Stiu ca poate suna ciudat, dar cred intr-un fel ca mi-e dor de dumneavoastra.Acest lucru m-a determinat sa dau o cautare pe internet....si v-am regasit.De la prima cautare am lipit pe perete "A accepta totul neconditionat..."sfat care ma trezeste tot timpul la realitatea ca tot ce este,este foarte frumos,fara sa aiba nevoie sa punem noi cu mintea noastra straturi intregi de ganduri pesimiste si subiective in fata.Ca sa nu mai spun de ce-am citit acum.Sunt atat de incurajatoare vorbele dumneavoastra!Va doresc numai bine si sper ca Bogdan sau cineva de pe acolo sa va invite cat de curand pe la Cluj!Cu drag,Andra.

Anonim spunea...

Draga Andra iti multumesc pentru ceea ce esti, lumea este mai bogata cu oameni ca tine.Sper intr-o intalnire cat mai curand cu cei din Cluj. Te imbratisez cu drag.

elena bilt spunea...

Draga Andra iti multumesc pentru ceea ce esti, lumea este mai bogata cu oameni ca tine.Sper intr-o intalnire cat mai curand cu cei din Cluj. Te imbratisez cu drag.

hope spunea...

Draga Elena ,as dori sa gasesc pe bloggul tau informatii despre cursuri sau evenimente cu public data / locatie / sustinute de tine , la care pot participa persoane interesate.La Ploiesti poposesti ? fii binecuvantata.

Unknown spunea...

draga Elena
Azi 04.01.2011 intrand pe adresa ta am citit din Esente de viata si mi-au dat lacrimile.Poate ca azi daca este o eclipsa de Soare suntem mai sensibili.Am fost impresionata de cuvintele tale care vin din inima,la fel ca si la conferinta din decembrie la care am participat ,pentru prima data.
Te iubesc si iti multumesc ca ai aparut (pentru mine)in aceste momente de cumpana ale omenirii,cand fiecare trebuie sa-si gaseasca sinele Superior .Multumesc lui Dumnezeu pentu tot ce ne daruieste.
Roxana

Unknown spunea...

mi-ar placea sa primesc mai multe informatii despre conferintele tale din 2011 din Bucuresti
Roxana

Elena Bilt spunea...

Multumesc ca ai prins esenta...am sa revin cu informatii despre cursuri...